Завдання з української мови під час карантину
1(5) клас
1. Тема : Види речень за метою висловлювання § 35
Впр.419 стор. 183 (опрацювати таблицю усно)
Впр.420 стор. 184 (усно)
Впр.423 стор. 185 (письмово у робочому зошиті)
2.Тема: Види речень за емоційним забарвленням § 36
Впр.426 стор. 185 (опрацювати таблицю усно)
Впр.426 стор. 186 (усно)
Впр.427 стор. 186 (письмово у робочому зошиті)
2(6) клас
1. Тема: Творення прикметників. Написання прикметників із суфіксами –еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк- §31
Впр.374 стор. 167 (письмово у робочому зошиті)
Впр.377 стор. 168 (письмово у робочому зошиті)
2. Тема: Літери о, е, є, и, і у прикметникових суфіксах –ов-, -ев-, -єв-, -ичн-. –їчн-, -ічн- § 31
Впр.380 стор. 169 (письмово у робочому зошиті)
Впр.382 стор. 170 (письмово у зошиті)
3(7) клас
1. Тема: Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Впр.359 стор. 170-171 (опрацювати таблицю усно)
Впр.360 стор. 171 (письмово у робочому зошиті)
Впр.361 стор. 171 (письмово у робочому зошиті)
2. Тема: Розряди прислівників за значенням
Впр.362 стор. 172 (опрацювати таблицю усно)
Впр.363 стор. 173 (письмово у робочому зошиті)
6(10) клас
1. Тема: Правила перенесення слів із рядка в рядок
Стор. 141-142 (опрацювати таблицю усно)
Впр.276 стор. 142 (письмово у робочому зошиті)
Впр.277 стор. 142 (письмово у робочому зошиті)
2. Тема: Правила графічних скорочень слів
Стор.142-143 (опрацювати таблицю усно)
Впр.279 стор. 143 (письмово у робочому зошиті)
Впр.281 стор. 144 (письмово у робочому зошиті)
7(11) клас
1. Тема: Стилістичне використання багатозначних слів § 35
Стор. 155-156 (опрацювати таблицю усно)
Впр.287 стор.156 (письмово у робочому зошиті)
Стор 156-157 (опрацювати таблицю усно)
Впр.289 стор. 157 (письмово у робочому зошиті)
2. Тема: Стилістичне використання омонімів і паронімів § 36
Стор. 158-159 (опрацювати таблицю усно)
Впр.292 стор .159 (письмово у робочому зошиті)
Стор. 160 (опрацювати таблицю усно)
Впр. 297 стор. 161 (письмово у робочому зошиті
Завдання з української літератури під час карантину
1(5) клас
1. Тема: Павло Тичина
Біографія письменника стор. 199 (опрацювати усно)
Поезія «Не бував ти у наших краях!» стор. 199-200 (читати та аналізувати)
2. Тема: Павло Тичина. Ліричний герой
Поезія «Гаї шумлять» стор. 200-201 (читати та аналізувати)
Опрацювати тестові завдання та дати відповіді на запитання стор.201-202
3. Вивчити напам’ять поезію «Гаї шумлять»
2(6) клас
1. Тема: Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки або Химера Лісового Озера»
Біографія письменника стор. 157 (опрацювати усно)
2. Читати та переказувати:
Розділ 1 стор. 157-160
Розділ 2 стор. 160-164
Розділ 3 стор. 164-166
Розділ 4 стор. 166-168
Розділ 5 стор. 168-177
3(7) клас
1. Тема: Василь Симоненко
Біографія письменника стор. 206 (опрацювати усно)
Поезія «Лебеді материнства» стор. 207-208 (читати та аналізувати)
2. Тема: Василь Симоненко
Поезія «Ти знаєш, що ти - людина?» стор. 209 (читати та аналізувати)
3. Вивчити напам’ять поезію за власним вибором
6(10) клас
1. Тема: Ольга Кобилянська «Impromto phantasie»
Прочитати новелу;
Стор. 161-166 (опрацювати усно);
Дати письмову відповідь на запитання: «Якою є головна героїня новели?» (у робочому зошиті)
2. Тема: Ольга Кобилянська «Valse melanholijue»
Прочитати новелу;
Стор. 166-168 (опрацювати усно);
Виписати цитатні характеристики Ганнусі й Софії (у робочому зошиті)
7(11) клас
1. Тема: Українська література на початку 60-их рр. ХХ ст.
Стор. 188-189 (опрацювати усно);
Підготувати конспект відповідно до теми (у робочому зошиті)
2. Тема: Василь Симоненко
Біографія письменника стор. 190 (опрацювати усно);
Поезія « Задивляюсь у твої зіниці» стор. 190-191 (аналіз усно);
Поезія «Я…» стор. 191-192 (аналіз усно);
Виписати символи з віршів. Розкрити їхнє значення (у робочому зошиті)
3. Вивчити напам’ять поезію «Задивляюсь у твої зіниці»