Пізнати світ це – обов’язково не тільки для вченого або діяча науки. Пізнання нового – це основа для того, щоб ти правильно орієнтувався в світі, що оточує тебе.
Згадай казки, що ти читав. Завжди добро перемагає зло, а людина підкорює ситуацію і знаходить вихід з найнебезпечнішого становища завдяки своїм знанням та мудрості.
Маючи необхідні знання, людина може знайти порятунок під час бурі, повені і почуватись дужчим, може навчитись зберігати тепло свого тіла і виживати під час морозів.
Знання це – твої ключі до майбутнього. Коли ти станеш дорослим, то виконаєш роботи, які, можливо, сьогодні нікому не відомі. Ти стикнешся з незвичайними можливостями і перешкодами.
Якщо ти знаєш, як пізнати нове, як отримати знання і бажаєш спробувати застосувати будь-яку з твоїх ідей у житті, то ти справжній лідер, ти готовий до вирішення завдань.
Це допоможе тобі вести за собою однодумців!
Як майбутні повноправні громадяни, діти і молодь потребують стимулюючої участі в соціальному житті для розвитку самоповаги та соціальної компетентності. Провідну роль в набутті особистісного досвіду демократичних стосунків відіграє учнівське самоуправління. В кожній школі є свій лідер самоуправління: президент, гетьман, командир, тобто людина, яка стоїть попереду і відповідає не тільки за себе, але й за тих, кого вона поведе, відповідальна за справу, для якої вона опинилася попереду. Розуміння механізмів відносин у групі і натовпі, вміння подобатись і вести за собою – декому щедро дані від природи.
Але є лідери за якими чомусь не йдуть. І це «чомусь» залишається для них загадкою, є причиною розчарувань в собі і своїх можливостях, не кажучи вже про втрату авторитету, про багато справ, які так і не відбулися, про нереалізовані задуми і «завалені» заходи.
Більшість цих негараздів відбувались і відбуваються через те, що деякі обрані лідери просто не знають як вести за собою, як бути ЛІДЕРОМ.
Лідерами не народжуються, лідерами стають. Лідерська обдарованість - це і володіння якоюсь цінністю, важливою для суспільства, і видатна здатність встановлювати конструктивні взаємовідносини з іншими, як з однолітками, так і з людьми старшого віку. Лідерство характеризується, перш за все, зверненням на людину і має безпосереднє відношення до механізмів людських стосунків. Воно полягає в умінні бачити і використовувати особливості індивідуальності іншої людини, її особистісні і інтелектуальні ресурси.
Одним з важливих навиків лідера є вміння спілкуватися. Геніями спілкування є люди, які володіють душевним спокоєм, почуттям гумору, непідробним інтересом до людей, артистизмом, позитивною енергетикою і вмінням при цьому провести агресивну атаку, сказати «ні» нікого при цьому не образивши.
Навчання через практику, навчання через участь – важливі інструменти для становлення особистості підлітка, здатного для саморозвитку й конструктивної взаємодії з однолітками.
З цією метою ми створили невеличку добірку тренінгових занять та вправ для розвитку і вдосконалення лідерських якостей.
Сподіваємось вони стануть вам в нагоді!