Затверджено

наказом по Казанківській гуманітарній гімназії №14

від 23.03.2017р.

П О Л О Ж Е Н Н Я
про роботу телефону довіри

у Казанківській гуманітарній гімназії

Казанківської районної ради ради Миколаївськоїї області

1. Загальні положення

1.1. Телефон довіри запроваджується з метою оперативного реагування на гострі проблеми жителів селища з питань, віднесених до компетенції управління освіти, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства, у тому числі й про звернення громадян.

1.2. Положення розроблено відповідно до законів України "Про звернення громадян", "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інших нормативно-правових актів.

2. Принципи роботи телефону довіри

2.1. Доступність та безоплатність.

2.2. Законність та гуманізм.

2.3. Професійність, дотримання етичних та правових норм.

2.4. Відсутність політичного, ідеологічного або релігійного тиску, добровільність у прийнятті допомоги.

3. Організація функціонування телефону довіри

3.1. Телефон довіри в гімназії працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 15.30 год ( у п’ятницю – до 15.00). за номером: 9-11-93.

3.3. Організаційне забезпечення та загальне керівництво роботою телефону довіри здійснює секретар, як особа відповідальна за організаційну роботу зі зверненнями громадян. Відповідальною особою за безперебійне функціонування телефону довіри та ведення обліку дзвінків є секретар. У разі відсутності секретаря з поважних причин сеанс проводить спеціаліст, що відповідно до посадових обов’язків здійснює його заміну.

4. Основні завдання телефону довіри

4.1. Прийняття, облік та реєстрація, звернень що надійшли до гімназії за телефоном довіри, здійснюється секретарем. Після цього питання передається секретарем керівнику на розгляд і резолюцію. У цей же день директор повідомляє секретаря, як особу відповідальну за організаційну роботу зі зверненнями громадян для узагальнення та моніторингу.

4.2. Реєстрація та облік звернень, що надходять під час проведення телефону довіри здійснюється відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. № 348.

4.3. Секретар, як відповідальна за роботу щодо прийняття, обліку та реєстрації звернень, що надійшли до закладу на телефон довіри, пропонує заявникові повідомити:

4.3.1. Інформацію про себе (прізвище, ім’я, по-батькові, адресу, контактний телефон);

4.3.2. Максимально деталізовану інформацію по суті події, що стала причиною звернення на телефон довіри чи іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення порушеного питання.

4.4. Секретар повинна роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян» до звернень громадян з порушених питань.

4.5. При бажанні заявника надіслати письмове звернення, секретар зобов’язана повідомити йому поштову адресу гімназії, а також прізвище, ім’я, по-батькові посадової особи, уповноваженої на розгляд звернень.

4.6. У разі отримання повідомлення про корупційне правопорушення, секретар передає протягом робочого дня таке повідомлення директору гімназії, який відповідає за роботу щодо запобігання корупційним проявам для подальшого відповідного реагування та сповіщення правоохоронних органів, а також інформує начальника відділу освіти, молоді та спорту.

4.7. Секретар ,як особа відповідальна за організаційну роботу зі зверненнями громадян включає усі звернення та повідомлення на телефон довіри до журналу реєстрації звернень громадян.

Кiлькiсть переглядiв: 524