План заходів щодо попередження насильницької моделі поведінки, випадків булінгу серед учасників освітнього процесу в Казанківському ліцеї

№ п/п Назва заходу Цільова аудиторія Термін виконання Відповідальний
Діагностичний етап
1 Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах Вересень Психолог ліцею Головіна В.О.
2 Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. Усі категорії учасників освітнього процесу Упродовж року Класні керівники, практичний психолог
Інформаційно-профілактичні заходи
1 Обговорення питання протидії булінгу на загальногімназійних батьківських зборах Батьки здобувачів освіти Вересень Директор ліцею Ковальчук О.Д.
2 Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» Методичне об’єднання класних керівників Жовтень Заступник директора з НВР Лебідь А.О..
3 Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» Педагогіч- ний колектив Жовтень Заступник директора з НВР Лебідь А.О.
4 Розробка та затвердження Положення про порядок розгляду випадків булінгу Педагогіч-ний колектив Січень- лютий Педрада Директор ліцею Ковальчук О.Д.
5 Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» 9-11 Упродовж року Психолог ліцею Головіна В.О.
6 Контроль стану попередження випадків булінгу Нарада при директорі Березень Директор ліцею Ковальчук О.Д.
7 Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» Педагогіч-ний колектив Квітень Директор ліцею Ковальчук О.Д.
8 Вивчення нормативно – правових актів, практик протидії цькуванню Педагогіч-ний колектив Упродовж року Заступник директора з НВР Лебідь А.О.
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1 Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять 9-11 Упродовж року Класні керівники, практичний психолог
2 Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості 9-11 Упродовж року Учитель інформатики
3 Засідання учасників учнівського самоврядування «Як довіряти й бути вдячним» 9-11 Січень Класні керівники
4 Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі та на уроках історії 9-11 Упродовж року Учителі літератури; Учителі історії
5 Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» 9-11 9-13 грудня Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог
Психологічний супровід
1 Діагностика стану психологічного клімату класу 9-11 Упродовж року Психолог ліцею Головіна В.О.
2 Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час 9-11 Упродовж року Психолог ліцею Головіна В.О.
3 Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу За запитом Упродовж року Психолог ліцею Головіна В.О.
4 Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу 9-11 Упродовж року Психолог ліцею Головіна В.О.
Робота з батьками
1 Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» 9-11 Упродовж року Класні керівники
2 Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини 9-11 Упродовж року Класні керівники
3 Консультація «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» За запитом Січень – Лютий Психолог ліцею Головіна В.О.
4 Інформаційна робота через інтернет-сторінку сайту ліцею Упродовж року Класні керівники, практичний психолог
Кiлькiсть переглядiв: 28