№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Діагностичний етап |
1 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | | Вересень | Психолог ліцею Головіна В.О. |
2 | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Класні керівники, практичний психолог |
Інформаційно-профілактичні заходи |
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальногімназійних батьківських зборах | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор ліцею Ковальчук О.Д. |
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» | Методичне об’єднання класних керівників | Жовтень | Заступник директора з НВР Лебідь А.О.. |
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогіч- ний колектив | Жовтень | Заступник директора з НВР Лебідь А.О. |
4 | Розробка та затвердження Положення про порядок розгляду випадків булінгу | Педагогіч-ний колектив | Січень- лютий | Педрада Директор ліцею Ковальчук О.Д. |
5 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 9-11 | Упродовж року | Психолог ліцею Головіна В.О. |
6 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Березень | Директор ліцею Ковальчук О.Д. |
7 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогіч-ний колектив | Квітень | Директор ліцею Ковальчук О.Д. |
| | | | |
8 | Вивчення нормативно – правових актів, практик протидії цькуванню | Педагогіч-ний колектив | Упродовж року | Заступник директора з НВР Лебідь А.О. |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
1 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 9-11 | Упродовж року | Класні керівники, практичний психолог |
2 | Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 9-11 | Упродовж року | Учитель інформатики |
3 | Засідання учасників учнівського самоврядування «Як довіряти й бути вдячним» | 9-11 | Січень | Класні керівники |
4 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі та на уроках історії | 9-11 | Упродовж року | Учителі літератури; Учителі історії |
5 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 9-11 | 9-13 грудня | Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог |
| | | | |
Психологічний супровід |
1 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 9-11 | Упродовж року | Психолог ліцею Головіна В.О. |
2 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 9-11 | Упродовж року | Психолог ліцею Головіна В.О. |
3 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | За запитом | Упродовж року | Психолог ліцею Головіна В.О. |
4 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 9-11 | Упродовж року | Психолог ліцею Головіна В.О. |
Робота з батьками |
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 9-11 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 9-11 | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Консультація «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень – Лютий | Психолог ліцею Головіна В.О. |
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінку сайту ліцею | | Упродовж року | Класні керівники, практичний психолог |